Saturday, January 14, 2012

Kartun Indonesia Buli Upin Ipin ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw
hari ni aku jumpa satu gambar ni..
aku buat entri ni bukan sebab nak cari gaduh atau semua anasir2 negatif yang korang fikir...
aku cuma terjumpa gambar ni dekat fb...so, aku share je laa...

yang pakai songkok tu kartun indonesia...
tapi aku tak ingat apa nama kartun tu...
dah lama tak bukak tv indonesia laa katakan..hu3

tapi kesian aku tenok Upin dengan Ipin tu..
baru prasekolah dah kena gantung macam tu...
hu3

kita sebagai dua negara tak perlu laa bergaduh macam tu sekali...
cuba ubah gambar tu yang kartun indonesia tu peluk upin ipin..kan nampak lagi comel..
fikir dari sudut positif !
=)



3 comments:

  1. Ah hafiz, tuh gambar sudah lama..
    Sejak 2009..

    ReplyDelete
  2. @Higsweart Benetz
    yeker??
    sebab ramai baru upload dekat sini..hu3

    ReplyDelete
  3. iya.. serious..
    itu bukan kartun, tapi boneka..
    namanya Unyil..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© 2010, HAFIZPUNYADRAMA All Rights Reserved | © 2010 | This blog design is built and designed by